【CORNER 爛GAG王】4月20日讀畢需時 1 分鐘【CORNER 爛GAG王】 交電費交到窮?不如考慮下轉籍去「緬甸」? 爛Gag一則,笑吓啦香港人,返工加油! #香港爛Gag #冷笑話 #諧音梗 #緬甸人 #免電人 #每日一笑 #香港原創 #打工人日常 #Corner爛Gag王 ===H....coffee & Shop | The Cornerwww.hcoffeenshop.com/@香港灣仔駱克道150-158號祥友大廈1樓#TheCornerCoffee #歡樂滿Corner #灣仔Cafe #灣仔咖啡室 #wanchaicafe #corner通勝 #原創IP #Corner爛GAG王 #角落咖啡 #廣東話 #hcoffeeshop #灣仔artjam
留言